وصل نیوز

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار...
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
نويسندگان
سجاد عبدلی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 22393
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

یک جهان و یک پیشوا  <-PostCategory-> 

 

لبخند رهبر انقلاب در پاسخ به انتقادات تند دانشجو

دیدار هزاران نفر از دانشجویان با رهبر انقلاب حاشیه های جالبی به همراه داشت.

به گزارش فرهنگ به نقل از مهر : خیابان فلسطین و هفدهمین روز از ماه رمضان باز هم پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور بود که مشتاقانه برای دیدار با رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی آمده بودند.

از همان ابتدای خیابان فلسطین جنوبی تعدادی از دانشجویان که کارت ورود به مراسم را نداشتند از افراد مختلف تقاضای کارت می‌ کردند و می‌گفتند "کارت دارید؟"‌ که این پاسخ را می‌شنیدند "ندارم. شرمنده‌ام" . شوق و علاقه برای دیدار با رهبر انقلاب حتی خانمی که سالهای قبل و در دوران دانشجویی طعم این دیدار را چشیده بود رها نمی‌کرد و به هر کس می‌رسید تقاضای کارت می‌کرد اما جوابی نگرفته بود. تا این که وی به جوانی رسید و از او تقاضای کارت کرد که جوان هم در پاسخ به این خانم گفت مادر به خدا ندارم اگر داشتم حتماً تقدیم می کردم. اما این زن باز هم اصرار کرد و گفت: می‌خواهم آقا را به همراه فرزندم ببینم اینجا بود که شاید جوان دیگر عزم خود را جزم کرد که کارتی پیدا کند و بالاخره بعد از جستجویی چند دقیقه‌ای در میان دانشجویان کارتی برای این مادر و فرزند آماده و به آنها تحویل داده شد. مادر و فرزند بعد از این که کارت را گرفتند گفتند ظاهراً آقا ما را طلبیده است.

بعد از عبور از گیت‌ها به درب ورود حسینیه امام خمینی(ره) می‌رسیم که تعداد زیادی از دانشجویان در انتظار ورود آقا هستند. برخی از آنها از ساعت‌ها قبل در حسینیه حضور یافته بودند.

تعدادی از دانشجوین نیز به روال هر سال تا پایان سخنرانی رهبر انقلاب در خیابان فلسطین حضور داشتند تا حداقل جایی برای ورود در حسینیه امام خمینی(ره) نیست حداقل بتواند افطار خود را در بیت رهبری صرف کنند.

البته در این میان بازار فداکاری دانشجویان برای یکدیگر همراه بود و چندین نفر کارت‌های خورد را به دانشجویانی که از مناطق دور دست کشور آمده بودند و کارتی به همراه نداشتند دادند که آنها هم حداقل برای یک بار دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب را تجربه کنند و پای سخنان پدرانه او بنشینند.

آغاز بخش مراسم دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب مداحی شاعر جوانی بود که قبل از ورود رهبر انقلاب به مدیحه سرایی پرداخت و سپس شعری که قرار است با همخوانی دانشجویان در هنگام ورود رهبر انقلاب خوانده شود تمرین شد.

بعد از ورود رهبر انقلاب مراسم به صورت رسمی آغاز و قاری جوانی که از دانشجویان برتر کشوری است به تلاوت قرآن می‌پردازد. این دانشجوی جوان که به گفته مجری مراسم از دانشجویان نمونه کشور بود ظاهراً در زیرکی و زرنگی هم نمونه بود چرا که بلافاصله بعد از پایان تلاوت قرآن‌نزد رهبر انقلاب رفت و سخنانی میان وی و آقا رد و بدل شد و سپس این قاری و دانشجو چفیه رهبر انقلاب را گرفت تا دیگر تا آخر مراسم کسی برای چفیه آقا فکر و خیالی نکند.


قرائت شعر در مورد اتفاقات میانمار و بحرین از دیگر برنامه‌هایی بود که قبل از سخنرانی رهبر انقلاب اجرا شد.

مجری هنگامی که برای آغاز رسمی سخنرانی‌ها پشت تریبون می‌رود نام علی حسن‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر را به عنوان اولین سخنران اعلام می‌کند.

حسن زاده در سخنان خود خطاب به رهبر انقلاب می‌گوید اگر چه شوق حضور در منظر شما را داریم اما دلمان با مردم بحرین ، نگاهمان با  کودکان مظلوم عراقی و قلبمان برای مردم سوریه می تپد.

حسن زاده همچنین گفت: ای کاش دستگاه دیپلماسی و مسئولان آن انقلابی‌تر بودند که در این هنگام آه کشیدن برخی دانشجویان هم تماشایی بود.

مسئول بسیج دانشگاه امیر کبیر همچنین اشاره‌ای زیبا به مقابله ملت ایران با تحریم‌ها کرد و گفت: ما اگر لقمه نانی داشته باشیم 75 میلیون نفری آن را خواهیم خورد.

این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به برخورد قوه قضائیه با فعالان دانشجویی تاکید کرد: برخورد با دانشجو و تشکل‌های دانشجویی باید با سعه صدر و آستانه تحمل بالا باشد که در این زمان رهبر انقلاب نکاتی را یادداشت نمودند تا در هنگام سخنرانی بیان کنند.

هنگامی که مجری از نماینده دفتر تحکیم وحدت برای سخنرانی دعوت کرد نام تقوی عضو شورای مرکزی این تشکل را عنوان کرد. در حالی که بلافاصله مهدی امیریان دبیر دفتر تحکیم وحدت به پشت تریبون رفت.


امیریان هم در سخنرانی خود از برخورد دستگاه قضایی با فعالان دانشجویی انتقاد کرد و افزود: انتظار سعه صدر از مسئولان نظام انتظار دور از ذهن و نامعقولی نیست اما گویا مسئولان گاهی این گونه فکر نمی‌کنند و سعه صدر آنقدر پایین است که در برابر یادداشت انتقادی در یک وبلاگ اعلام جرم می‌کنند.

در این هنگام امیریان اشاره کرد که اما به هیچوجه این سعه صدر پایین را از دید آقا و نظام نمی‌بینیم که دانشجویان تکبیر بلندی گفتند.

این فعال دانشجویی همچنین گفت: وقتی دوستان بسیج دانشجویی هم این گونه انتقادها را عنوان می‌کنند بینید دیگر اوضاع چگونه است!

امیریان بعد از پایان سخنانی انتقادی خود خطاب به آقا گفت "شما بگویید خدایی حرف‌های ما ضدانقلابی بود؟" که در این هنگام رهبر انقلاب با لبخند جواب وی را داد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت بعد از این سخنان به محضر رهبر انقلاب رفت که ایشان وی را به طور ویژه مورد تفقد قرار دادند و بعد از چند بار دست کشیدن بر سر وی به او گفتند "سخنرانی‌تان خیلی خوب بود"

 بیخود نیست که در برنامه‌های سالانه دانشجویان با رهبر انقلاب همه اقشار از انجمن اسلامی دانشگاه تهران تا بسیج دانشجویی حضور دارند و از نگاه پدرانه و صمیمانه رهبر انقلاب حتی هنگامی که صحبت‌های انتقادی و تند را مطرح می‌کنند بهره مند می‌شوند.

در این میان هنگامی که دانشجویان انتقادی را به تندی و با هیجان مطرح می‌کردند آقا با لبخندی که هیچگاه از لبشان برداشته نمی‌شد این انتقادها را یادداشت می‌کردند.
دانشجویان سخنران در این مراسم گاهی با بالا بردن تن صدای خود تلاش می‌کردند کمی جمعیت را به تهییج وادار کنند.

جمشیدی نماینده اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل هنگامی که تلاش کرد درجه ضد آمریکایی دانشجویان را به رهبر انقلاب نشان دهد با صدای بلند گفت " ما دانشجویان مدت‌ها است دندان لق ارتباط با آمریکا را کشیده ایم و اعلام می‌داریم در دهان کسانی خواهیم زد که بخواهند به بهانه مذاکره با آمریکا خط مقاومت را تضعیف کنند که در این هنگام دانشجویان تکبیر بلندی گفتند".

وقتی بعد از سخنرانی 10 نفر از نمایندگان انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی مجری اعلام کرد که وقت به پایان رسیده است، حدود 10 نفر دست خود را بالا بردند تا صحبت کنند که مجری از آقا پرسید " آیا صلاح می‌دانید افراد دیگری صحبت کنند؟"‌ که رهبر انقلاب در پاسخ گفت "هر طور شما صلاح می‌دانید".

همهمه دانشجویان که شوق شنیدن سخنان رهبر انقلار را دارند موجب می‌شود مجری صلاح را در سخنرانی رهبر انقلاب ببیند.
رهبر انقلاب سخنان خود را با تمجید از سخنان فعالان دانشجویی آغاز کردند و گفتند: جلسه بسیار خوبی بود. هنگامی که مجری پایان مراسم را اعلام کرد آن گونه که بنده دیدم حدود 10 نفر از بین جمعیت برخاستند و علاقه مند بودند صحبت کنند ولی باید به شما بگویم بنده مدیر جلسه نیستم و مانند شما شرکت کننده‌ام. نباید از من وقت طلب کنید. اگر اختیار با من بود به هر 10 نفر وقت می‌دادم چرا که اصرار ندارم صحبت کنم البته اصرار دارم جلسه برگزار شود.

رهبر انقلاب همچنین در بخشی از سخنان شان به سخنان دانشجویان در مورد لزوم شرح صدر سیاسی دانشجویان اشاره کردند.
آقا همچنین به علاقمندی‌شان به حضور در محیط‌های دانشگاهی اشاره کردند و افزودند: در گذشته تلاش می‌کردم در فاصله‌های نزدیک به دانشگاه‌ها سر بزنم اما در وضعیت فعلی با توجه به سن و اشتغالاتی که دارم فکر نمی‌ کنم جوان‌ها هم چنین انتظاری از من پیرمرد داشته باشند.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود به احساسات پاک جوانان اشاره کردند و با درخواستی از مسئولان روسای سه قوه، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و رئیس صدا و سیما ‌گفتند: بنده از آنها خواهش می کنم که در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند البته به شما دانشجویان هم باید بگویم فکر می‌کنم که آنها هم حرف‌های گفتنی برای شما داشته باشند.

 رعایت انصاف از نصیحت‌های پدرانه ای بود که رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان بیان کردند و گفتند: دوران جوانی را درک کردم و می‌دانم شما جوان‌ها تند هستید و انسان از شماها توقعی ندارد ا اما عزیزان من مراقبت کنید در حرف‌ها و عملتان بی‌انصافی صورت نگیرد.

رهبر انقلاب همچنین به رعایت اخلاق در فضای مجازی اشاره کردند و خطاب به جوانان فرمودند:‌ سطح معرفت دینی خود را بالا ببرید. اوراق روزنامه ها و پرسه زدن در سایت‌های سیاسی معرف شما را بالا نمی‌برد.

سخنان رهبر انقلاب که به پایان می‌رسد تقریباً چند دقیقه بعد مکبر اذان می‌گوید و صف‌های نماز تشکیل می‌شود.

بعد از پایان نماز دانشجویان به سرعت به سمت سفره‌های افطاری می‌روند تا افطار حسینیه امام خمینی(ره) را از دست ندهند اما نکته جالب در افطاری امسال رهبر انقلاب با دانشجویان تغییر غذا از زرشک پلو با مرغ هرسال به لوبیا پلو بود. برخی دانشجویان بعد از این دیدار عنوان می کردند افطاری ساده و بی تکلف حسینیه امام خمینی(ره) هزاران بار از برخی افطاری‌های پرزرق و برق اهالی سیاست لذت بیشتری برای ما دارد.

یکی از این دانشجویان در یکی از جمع‌هایی که بعد از دیدار تشکیل شده بود می‌گفت: چه می‌شد تنها اندکی از مشی و رفتاری که رهبر انقلاب با دانشجویان دارد برخی مسئولان داشتند، مسئولانی که سالهاست سری هم به دانشگاه ها نزده اند.

**********************************

عملیاتی که رهبر انقلاب در آن تا مرز شهادت پیش رفت

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به عملیات نصر در منطقه هویزه گفت: در این عملیات که مقام معظم رهبری در منطقه حضور یافته بود تا نزدیکی شهادت رفتند.

به گزارش فرهنگ به نقل از فارس:محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم و شهدای غدیر که شب گذشته در مزکر فرهنگی ورزشی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت:‌ حسن طهرانی‌مقدم و یارانش بنیانگذار بازوی توانای ایران در آسمان‌ها بودند.

وی افزود: بسیاری از محاسبات کسانی که به ایران حمله کرده بودند، درست بود و جنگ یک حادثه بدون برنامه‌ریزی نبود. آنها دقیق همه چیز را پیش بینی کرده بودند و حتی با اشتباهات فاحش صدام حسین توانستند مناطقی از ایران را بگیرند. اما به خاطر همین اشتباهات به همه اهداف خود نرسیدند.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایران در  اوایل جنگ هر چه حمله می‌کرد نمی‌توانست مناطق خود را پس بگیرد.

وی با اشاره به انجام چهار عمنلیات ناموفق ایران در اولین سال جنگ، گفت: برای مثال در عملیات نصر که در منطقه هویزه برگزار شد، ما 81 دستگاه تانک از دست دادیم و در همین عملیات نزدیک بود مقام معظم رهبری به شهادت برسند. ایشان که برای بازدید لشکر 16 قزوین در عملیات نصر در منطقه هویزه حاضر شده بودند، با سرهنگ لطفی در یک نفربر بودند.

رضایی تاکید کرد: با این حال دشمن یک چیز را پیش بینی نکرده بود و آن حضور پرشور جوانان در دفاع از کشور بود.

وی با اشاره به نحوه آشنایی‌اش با شهید طهرانی‌مقدم گفت: قبل از عملیات فتح‌المبین همراه شهید حسن باقری به ارتفاعات بلتا رفتیم و موقعیت توپ‌های دشمن را شناسایی کردیم و من به شهید باقری گفتم اگر بتوانیم دشمن را غافلگیر کنیم و بتوانیم توپخانه را بدست بیاوریم خیلی خوب می‌شود. شما یک نفر را زیر نظر بگیر تا زمانی که این توپ‌ها را بدست آوردیم بتوانیم کار را به او بسپاریم.

رضایی افزود: پس از عملیات فتح المبین 180 قبضه توپ دشمن را بدست آوردیم. اما سازمان دادن توپخانه کار ساده‌ای نبود و 40 روز بیشتر هم برای عملیات بعدی فرصت نداشتیم.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در این زمان حسن باقری گفت یادت هست به من اعلام کردی یک نفر را زیر نظر بگیر این همان فرد است. دیدم یک جوان 20 و چند ساله که خودش را حسن طهرانی‌مقدم معرفی کرد، روبرویم ایستاد که من به باقری گفتم آیا این جوان می‌تواند این توپ‌ها را سازماندهی کند؟ باقری گفت بله من ایشان را می‌شناسم. من هم حکمی برای ایشان نوشتم و او رفت تا توپ‌ها را سازماندهی کند که شاهد بودیم در آن مدت توانست در کارش موفق شود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد:‌این حادثه نشان داد که دشمن از نیروهای ناشناخته ایران که در جنگ بروز و ظهور کردند، ضربه و شکست خورده و امروز هم در مقابل تحریم های پیش روی کشور، همین جوانان می توانند موثر باشند

*************************

امام خامنه ای

کد پیشواز های ایرانسل

(بیانات امام خامنه ای)

ارسال کد به ۷۵۷۵

 

4412050   توصیه به جوانان 
441828     کجایند عمارها 
4412428   وظیفه امروز ما 
4412155   شور انقلابی 
4412425   همت کنیم 
4412426   خاصیت حرکت الهی 
4412421   8سال جنگ سخت،8ماه جنگ نرم 
4412422   فتنه یعنی... 
4412424   همت مضاعف و مایوس کردن دشمن 
4412427   نظام برای مردم 
4412044   اعتقاد به شهادت 
4412045   ایستادگی ملت ایران 
4412423   گناه بزرگ 
4412046   ما راینا الا جمیلا 
4412052   فرهنگ چیست1 
4412054   ملاک موافقت و مخالفت 
4412051   عامل اصلی 
4412049   طلایه داران جبهه
4412053   فرهنگ چیست  
4412255   اتکا جوانان به خود 
4412147   نقش جوانان در فتنه ی 88 
4412043   عظمت ایران و شهدا 
4412048   رمز پیروزی 
4412150   بسیج و مجاهدت 
4412141   تکاپو برای رسیدن به هدف 
4412140   تلاش برای سربلندی ایران 
4412047   رمز اقتدار ملتها
4412139   خطاب به جوانان 
4412142   یکی از دو بهترین
4412146   در صحنه ماندن جوانان 
4412143   اجر الهی 
4412144   گشاده رو بودن مسولین 
4412136   دشمن شناسی 
4412135   بصیر کیست 
4412258   جهاد اسلامی 
4412260   معنای امتحان 
4412152   معنای بسیج 
4412145   توفیق خدمت 
4412151   فردای ملت ایران  
4412254   بسیج،بسیج دلها 
4412138   جوان مسلمان ایرانی
4412253   اساس دشمنی با ایران
4412730   ما اسلامی هستیم 4
4412153   نشانه های ضعف دشمن 
4412137   جوان 
4412734   انقلاب و استقلال سیاسی 
4412154   شاخص برای بسیجیان
4412256   عید قربان در کلام رهبر 
4412508   مواظبت در تشخیص
4412733   انقلاب ما 
4412505   اقتدار ملت ایران 
4412731   ایران و قضیه ی هسته ای 
4412504   بیداری همه اقشار 
4412148   بسیج آیت الهی 
4412259   خواسته ی اسلام 
4412257   ایمان و ملت 
4412149   بسیج و ایمنی نظام 
4412680   وحدت در کلام رهبری 
4412506   اسلام،دین عدل 
4412732   قانون اساسی 
4412729   حکومت مردم سالاری 
4412503   عکس العملهای دشمنان 
4412507   جمهوری اسلامی درسی برای ملتها 
4412888   وظیفه ی مسلمانان 
4412735   امام و کلمه جمهوری اسلامی 
4412738   تفرقه،منافی با پیشرفت 
4412889   آمریکا و مردم ملتها 
4412890   درخشش انقلاب 
4412737   مهمترین مساله انقلاب ما 
4412886   با قرآن خود را بسازید 
4412736   همه چیز در اسلام 
4412891   اساس مشکل در دنیای اسلام 
4412887   ملت مستقل 
4412894   جوان و نیروی جوانی 
4412893   ولادت نبی مکرم 
4412892   اولین اثر وحدت اسلامی

کد آهنگ پیشواز همراه اول مقام معظم رهبری

جدیدترین کد پیشواز همراه اول مقام معظم رهبری  کد آهنگ پیشواز همراه اول مقام معظم رهبری,کد پیشواز همراه اول مقام معظم رهبری,کدهای پیشواز همراه اول مقام معظم رهبری,پیشواز اهنگ همراه اول مقام معظم رهبری,کد اهنگ همراه اول مقام معظم رهبری,کد پیشواز همراه اول اهنگ مقام معظم رهبری,کد پیشواز جدید همراه اول مقام معظم رهبری,کد آهنگ پیشواز همراه اول سال ۹۱ مقام معظم رهبری,جدیدترین کد پیشواز مقام معظم رهبری,ایرانسل مقام معظم رهبری

آخرین کد پیشواز همراه اول مقام معظم رهبری :

۳۰۳۷۴   تولید ملی                 همراه اول ۳۰  روز         ۵۰۰۰ ریال
۳۰۳۷۳   پیشرفت                    همراه اول ۳۰  روز            ۵۰۰۰ ریال
۳۰۳۷۲   یاردبستانی                همراه اول ۳۰  روز         ۵۰۰۰ ریال
۳۰۳۷۱    خودسازی جوانان        همراه اول ۳۰  روز    ۵۰۰۰ ریال
۳۰۳۷۰    قرن اسلام                همراه اول ۳۰  روز             ۵۰۰۰ ریال
۳۰۳۶۹    احتیاج به چند چیز       همراه اول ۳۰  روز    ۵۰۰۰ ریال
۳۰۳۶۸    اقتدار ملی               همراه اول ۳۰  روز              ۵۰۰۰ ریال


برای آموزش استفاده از آهنگ پیشواز همراه اول به ادامه مطلب مراجعه کنید


--------------------------------------------------------------------------------

آموزش فعال سازی پیشواز در همراه اول

و بالاخره بعد از روز ها و ماه ها همراه اول هم شاید با تقلید از ایرانسل سرویس آهنگ پیشواز خود را با اسم آوای انتظار راه اندازی کرد . ما هم بر این شدیم که آموزش نحوه فعال سازی آوای انتظار را در سایت برای عموم که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند بگذاریم در ادامه همین مطلب آموزش را مشاهده خواهید کرد.

 

* خرید آهنگ

مشترکین با استفاده از یکی از روشهای ۱٫ پیام کوتاه (SMS) ،۲٫ تلفن گویا(IVR)، ۳٫ سایت آوای انتظار همراه اول (rbt.mci.ir// :http) می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه ۵۰۰۰ریال) اقدام نمایند.


۱- پیام کوتاه (SMS)

مشترکین می توانند جهت دریافت کدهای چند آهنگ پر متقاضی سرویس آوای انتظار یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند.

مشترکین به منظور خرید آهنگ می توانند ” کد آهنگمورد نظر را بصورت لاتین به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند.

برای مثال: ارسال کد آهنگ “۲۰۰۶۹ ” به شماره ۸۹۸۹٫


۲- تلفن گویا (IVR)

مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی ۰۹۹۹۰ (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید ۱، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمایند.


۳- پرتال (Portal)


  ابتدا وارد سایت آوای انتظار (rbt.mci.ir) شده و از منوی ” ثبت نام ” برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال میگردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون ۰ مثال :۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.


* تغییر آهنگ

مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای۱٫ پیام کوتاه (SMS) ،۲٫ تلفن گویا(IVR) ،        ۳٫ سایت آوای انتظار همراه اول( rbt.mci.ir//: http ) می توانند تا سه روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغییر آهنگ خود اقدام نمایند.

 

۱-     پیام کوتاه (SMS)

مشترکین درصورت تمایل به تغییرآهنگ می توانند” کد آهنگ جدید” را بصورت لاتین به شماره ۸۹۸۹  ارسال نمایند.

به طور مثال :ارسال کد آهنگ” ۳۰۰۵۸″ را به شماره ۸۹۸۹


۲-      تلفن گویا( IVR)

مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای تغییر آهنگ کلید ۳ را انتخاب و سپس کد آهنگ را وارد و سپس کلید مربع را انتخاب نمایند.


۳-    پرتال (Portal)

مشترکین می توانند پس از ورود به سایت آوای انتظار (rbt.mci.ir//:http) و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، آهنگ جدید مورد نظر را انتخاب و دکمه خرید را کلیک نمایند.



مشترکین تلفنهمراه میتوانند جهت قطع سرویس از روشهای ۱٫ پیام کوتاه (SMS)، ۲٫ تلفن گویا ((IVR و ۳٫ سایت آوای انتظار همراه اول)  (rbt.mci.irاقدام نمایند.درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد.


۱-    پیام کوتاه (SMS)

مشترکین درصورت عدم تمایل به استفاده از سرویس می توانند عدد”۵ ” را بصورت لاتین به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند.


۲-    تلفن گویا (IVR)

مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید ۵ را انتخاب نمایند.

 

۳-    پرتال (Portal)

مشترکین پس از وارد شدن به سایت آوای انتظار همراه اول و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، منوی غیرفعالسازی را انتخاب نمایند.

**********************************

دشمنان از تجربه‌های ناكام مقابله با ملت مجاهد ایران درس بگیرند

امام خامنه‌ای در ديدار مسئولان نظام و سفرای كشورهای اسلامی:

دشمنان از تجربه‌های ناكام مقابله با ملت مجاهد ایران درس بگیرند

دشمنان بدانند كه تكبر، خودبزرگ‌تربینی و توقعات بی‌جا، در مقابل ملتی كه ایستادگی و وحدت را از قرآن آموخته و خود را شناخته است راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش گرداب
+ نوشته شده در چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

ساعت 11:6 توسط سجاد عبدلی |
گلچین سخنان امام خامنه ای در مورد جنگ نرم  <-PostCategory-> 

سخنان امام خامنه ای در مورد جنگ نرم

گلچینی از سخنان امام خامنه ای در مورد جنگ نرم

مي خواهند نظام از محتواي اسلامي  وانقلابي تهي شود.

همه بدانند كه امروز دشمنان جمهوري اسلامي از بر كندن اين بنيان مستحكم احساس عجز مي كنند سعي شان اين است كه به وسايل گوناگون به دست خود كساني كه تو اين انقلاب بودند وهستند از اين محتوا ذره  ذره بكنند . جمهوري اسلامي اسمش جمهوري اسلامي باشد اسمش نظام انقلابي باشد اما از محتواي اسلام  از محتواي انقللاب در ان خبري نباشد. 28/11/1387

 يكي از خطوط دشمن منصرف كردن ذهن مردم از دشمني دشمن است

هرگز منكر نيستيم كه در نارسائي هاي گوناگون و مشكلات فراوان كه بر سر راه جامعه وافرادش پيش مي آيد تقصيرهاي شخصي و تقصيرهاي اجتماعي از درون وجود دارد در اين هيچ ترديدي نيست دشمن هم اگر ضربه اي به ما زد و اين ضربه كاري شد اين هم « من نفسك » است ؟ ..... منتها نكته اين است كه اگر انسان بخواهد ضربه نخورد ، بايد نقش دشمن را ببيند . يكي از لوازم توجه و ملاحظه براي ضربه نخوردن ديدن دشمني است كه مي خواهد به ما ضربه بزند از اين ما را نبايد غافل كنند . خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثير دشمن ، يكي از خطوط القائي و تبليغاتي دشمن است. 2/7/1388

 سياسيون ، مطبوعاتي ها وجوانان در ميدان دشمن بازي نكنند

در ميدان تنظيم شده ي از سوي دشمن بازي نكنيد.اين را مراقب باشيد . همه مراقب بانشد ، مطبوعتي ها هم مراقب باشند ، جوان ها هم مراقب باشند ، خود مسئولين هم مراقب باشند . دشمن طراحي ميكند . در ميداني كه او درست كرده ، بازي نكنيد چون چه ببريد ، چه ببازيد ، به نفع اوست.  13/8/1387

 ارعاب ، شيوه حمله نرم

آنها مي خواهند اتكا به نفس جوانان را از بين ببرند آنها مي خواهند افق مقابل چشم نسل جوان ما را تيره و مبهم و وهم آلود جلوه بدهند آنها مي خواهند حتي مديران ارشد سياسي كشور را از اقدام شجاعانه در مسائل گوناگون منصرف كنند و انها را بترسانند – از مهمترين ابزارهاي استكبار همين قدرتها و سلطه هاي جهاني ، ترساندن است .28/2/1383

 خواص آماج و هدف توئطه هاي دشمن هستند

مروز به گمان من ، هدف و آماج توئطه هاي دشمن خواص است. آماج دشمن ، خواص است . مي نشينند طراحي مي كنند تا ذهن خواص را عوض كنند  براي اينكه بتوانند مردم را بكشانند چون خواص تاثير ميگزارند و در عموم مردم نفئذ كلمه دارند . 2/7/1388

پشت سنگرها خوابمان نبرد

هميشه امكان ضربه زدن از سوي دشمنان انقلاب و دشمنان ايران اسلامي هست حتي در بهترين شرايط . هميشه كمين دشمن را در نظر داشته باشيم . غفلت از اينكه ممكن است به حركت عمومي ملت ايران ضربه اي وارد شود ، چيز خطر ناكي است . هوشيار باشيد . اين همان توصيه ي امير مؤمنان ( سلام اللّه عليه ) است كه فرمود :«و من نام لم ينم عنه » در عرصه زندگي سياسي دچار خواب آلودگي نشويم در پشت سنگرها خوابمان نبرد . اگر تو خوابت برد ، بايد بداني كه دشنمن ممكن است بيدار باشد .  12/5/1388

 

افسران و فرماندهان جنگ نرم

در اين جنگ نرم ، شما جوانهاي دانشجو ، افسران جوان اين جبهه ايد ....  افسر جوان در صحنه است هم به دستور عمل ميكند ، هم صحنه را درست ميبيند با جسم خود و جان خود صحنه را مي آزمايد . لذا اينان افسران جوانند . شما كه استااد او هستيد ، رتبه ي بالاتر افسر جوانيد شما فرمانده اي هستيد كه بايد مسائل كلان را ببيند دشمن را درست شناسائي بكنيد هدف هاي دشمن را كشف بكنيد احيانا به قرارگاه هاي دشمن ، آن چناني كه خود او نداند ، سر بكشيد و بر اساس او ، طراحي كلان بكنيد و در اين طراحي كلان ، حركت كنيد .  8/6/1388

 شروط وبايسته هاي فعاليت در جنگ نرم

شرط اصلي فعاليت درست شما در اين جبهه ي جنگ نرم ، يكي اش نگاه خوشبينانه واميدوارانه است . من نگاهم به آينده ، خوشبينانه است نه از روي توهم ، بلكه از روي بصيرت . شما جوانيد- مركز خوشبيني- مواظب باشيد نگاهتان به آينده ، نگاه بد بينانه نباشد نگاه اميد وارانه باشد ، نه نگاه نوميدانه . شرط ديگر اين است كه در قضا يا افراط وجود نداشته باشد .....مراقب باشيد تندروي ، انسان را پيش نميبرد . بافكر ، تصميم بگيريد . 4/6/1388

راهكارهاي مقابله را خودتان پياده كنيد

اين كه ( شما افسران جوان جبهه ي مقابله با جنگ نرم ) چه كار بايد بكنيد ، چه جوري بايد عمل كنيد ، چه جوري بايد تبيين كنيد ، اينها چيزهاي نيست كه من بيايم فهرست كنم ، بگويم آقا اين عمل را انجام بدهيد ، اين عمل را انجام ندهيد اينها كارهائي است كه خود شماها بايد در مجامع اصلي تان ، فكري تان ، در اتاق هاي فكرتان بنشينيد ، راهكارها را پيدا كنيد ليكن هدف مشخص است : هدف ، دفاع از نظام اسلامي و جمهوري اسلامي است در مقابله ي با يك حركت همه جانبه ي متكي به زور و تزوير و پول و امكانات عظيم پيشرفته ي علمي رسانه اي . بايد با اين جريان شيطاني خطر ناك مقابله شود . 4/6/1388

دشمن نبايد بتواند از هيچ حركت و اظهار و موضعگيري شما استفاده كند

در جنگ فرهنگي ، در جنگ سياسي ، در جنگ امنيتي ، تحرك دشمن را نمي توان درست ديد . گاهي اوقات ، دشمن كار رابه گونه اي ترتيب مي دهد كه حرف حقي ، از زبان يك نفر صادر بشود . دشمن ناحق و باطل است ، پس چرا مي خواهد اين حرف حق از زبان آن شخص صادر بشود . چون مي خواهد پازل خودش را كامل كند . اين پازل از صد يا دويست قطعه تشكيل شده يك قطعه اش هم همين حرف حقي است كه آن شخص بايد بزند تا اين پازل را كامل كند . اينجا اين حرف حق را نبايد زد . پازل دشمن را نبايد كامل كرد . در اين حد هوشياري لازم است . دشمن نبايد بتواند از هيچ حركت و اظهار و موضعگيري شما استفاده كند . اين ، اصل اول و يك خط قرمز است . 31/2/1386


+ نوشته شده در چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:44 توسط سجاد عبدلی |
تیتر ماهنامه وصل نیوز سال اول شماره دوم(آبان ماه)  <-PostCategory-> 

اینجا ایران است...............

هرگز بازار ایران از چرخه تولید و عرضه نایستاده است!!!! این یک جنگ اقتصادی است که عده ای گریبانگیر آن شدند...

شهدای این جنگ چه کسانی هستند؟؟؟جانبازان این حملات چه کسانی هستند؟؟؟ همه باید آماده باشند این  یک حمله از طرف یک دشمن پست و ناتوان است اما خطرناک دشمنی که سلاحش جنون است کشور های غربی با سلاح تحریم دشمنان داخلی با سلاح خیانت دشمنانی که فکر میکنند با ضربه های تبر پلاستیکیشان میتوانند سرو راست قامت و استوار انقلاب را صدمه ای وارد کنند خیالیست بس شوم و تاریک و بی فایده اینها باید بدانند کشور هایی که ادعایشان قدرت و شوکت و توانایی بود نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

این انقلاب را  مردم با کمک هم و دستان گرم خود، با قربانی کردن اسماعیل های خود با فدا کردن علی اصغر هایشان استوار کرده اند انها  کشوری ساخته اند با قدرت عظیم اعتقادات و ابزار پیشرفته  فناوری  وتولیدات ملی  کشوری که تا کنون هیچ تحریمی نتوانسته آنرا از پیشرفت بیشتر و پر قدرت تر شدن حتی ذره ای عقب نگاهدارد کشوری که هرگز تحریمها آنرا نتوانسته به زانو در آورد و این است کشوری در سایه امام عصر (عج)این  است آثار لبیک  به سخنان رهبر عزیز جهان اسلام  امام خامنه ای

وبه زودی تیتر روزنامه ها خواهد شد

ایران مقام اول جهان را در تمامی زمینه ها علی الخصوص اقتصاد سالم و فرهنگ خود ساخته (غیر عاریه ای) کسب نمود...........

اقتصادی  پر قدرت در راستای  حمایت های دولت وهمکاری ملت در سایه ی ولایت وانقلاب اسلامی . . .

ما استواریم و در زیر سایه ولایت در کشوری که نامش جمهوری اسلامی ایران است دست از تلاش بر نخواهیم داشت این را دشمنان داخلی باید بدانند...

به حول و قوه الهی همه چرخه های تولید داخلی هر روزه افتخارات بیشتری را از آن خود میکنند

فروش های داخلی با شعار تولید ملی افتخار ملی و همگام با سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی دهان دشمنان داخلی و خارجی را به خاک خواری خواهد مالید و زیانکاران این بازی 99%بازیگران داخلی خواهند بود که توپ گرد خیانت را به نفع دشمنان ما بازی میکنند

اینجا ایران است پایتخت فرهنگ و استقلال  این را دشمنان باید بدانند اینجا مهد قدرت اسلام است اسلامی که هر روز دارد ریشه هایش با بهار های جهانی مستحکمتر میشود،  بهاری که هیچ زمستانی نخواهد توانست آنرا خزان کند این یک شعار نیست این یک باور مردمی است یک سخن که در قلب همه مردم جهان اسلام علی الخصوص ایرانیان جهان تجلی یافته است.باید مراقب بود این یک هشدار است به آنان که دستشان به خون شهدا بار دیگر دارد رنگین میشود اینجا ایران است و مردمانش آنان اند که خون غیرت در رگهایشان جوشان است باید مراقب بود تا خط قرمز ها را رد نکنیم و به سرنوشت خوارج دچار نشویم تاریخ بار دیگر دارد برایتان نمود پیدا میکند تنها باید چشمبندهاتان را کنار بزنید وزیبا ببینید تا مبادا در مرداب دشمنان دست و پا بزنید و هرچه بیشتر در این باتلاق قرق اشتباه هایتان شوید.............

((سجاد عبدلی))


+ نوشته شده در چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:36 توسط سجاد عبدلی |
مرتضی حیدری چرا و چگونه؟...  <-PostCategory-> 

مجری تلویزیون در جایگاه نماز جمعه

مرتضی حیدری خبرنگار و گوینده صداو سیما در نماز جمعه این هفته تهران سخنرانی می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان برگزار می شود.

 

در نماز جمعه این هفته حجت الاسلام مقدسی به بیان مسائل شرعی خواهد پرداخت و پس از آن مرتضی حیدری خبرنگار ارشد صدا و سیما به عنوان خبرنگار نمونه خاطراتی را از دوران کاری خود بیان خواهد کرد.

 

در نماز جمعه این هفته انواری رئیس کمیته امداد و حجت الاسلام دین پرور سخنرانان پیش از خطبه ها خواهند بود

حاشیه های پناهندگی مجری مشهور

کلید این ماجرا در سال 88 زده شد، با سفری که من به خارج کشور داشتم. یک سفر کاملا از قبل مشخص، با مرخصی رسمی سازمانی . تمام همکاران و مدیران سازمان از موضوع خبر داشتند و می دانستند من به سفر می روم و هیچ چیز عجیبی نبود ،اما من هنوز پایم به خارج نرسیده بود که موضوع خروج من از کشور مثل بمب ترکید به عنوان این که فلانی به خارج فرار کرده است بی آن که بپرسند دلیل من برای فرار از کشور چه می تواند باشد؟
مرتضی حیدری مجری صدا وسیما که چندی قبل شایعه خروج وی از کشور و پناهندگی به آمریکا بر سر زبان ها پیچیده بود ، با حضور غرفه بولتن نیوز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزیهاٰ درباره چگونگی شکل گیری این شایعه و ریشه یابی آن توضیحاتی داد .

متن این گفت وگو را می خوانید:

شایعه خروج شما از کشور چندی قبل مطرح شده بود،اساس این شایعه چه بود و چرا در جامعه رواج پیدا کرد ؟ چگونه می توان با این قبیل شایعه پردازی ها مقابله کرد؟

واقعیت این ماجرا این است که من احساس می کنم رسانه های ما، چه سایت ها ،چه خبرگزاری ها و چه روزنامه ها گاهی با انگیزه های متفاوت مانند جذب مخاطب و یا رقابت با یکدیگر و بعضی دیگر با دشمنی، مطالبی منتشر می کنند که از اساس با حقیقت فاصله دارد.

اتفاقی که به آن اشاره کردید به این صورت شروع شد که یک سایت ظاهرا، بر اساس مطالب افواهی یک خبری را منتشر می کند و بعد بقیه هم به استناد همان منبع آن خبر بی پایه را نقل قول می کنند. اول خبر نام منبع جدید را می زنند و بعد عین خبر منبع قبلی را چاپ می کنند.
اولا طبق قانون مطبوعات اعتبار منبع به آن خبرگزاری و به آن سایت و رسانه است، صرف این که یک سایتی مطلبی را روی صفحه می گذارد این نمی تواند مستمسک این باشد که ما از خودمان رفع مسئولیت کنیم و خبر را صحیح تصور کنیم. این گونه روشها خیلی در فضای رسانه ای و مطبوعاتی ما زیاد شده است. وقتی چنین اتفاقاتی می افتد شما یا باید سکوت کنید که حمل بر صحت می شود یا باید تکذیب کنید که تکذیب کردن شما را داخل یک لوپ می اندازد که انتهای آن ناکجاآباد است، یعنی هر دو حالت شرایط خیلی سخت است. یعنی سکوت خیلی سخت است و تکذیب خبر هم همین طور.

سکوت که می کنیم حمل بر صحت می شود، تکذیب که می کنیم مفهوم آن این می شود که خیلی خوب، حالا که یک حرف جدیدی زده شد دوباره روی آن حرف ، حرف دیگری زده می شود و همین طور کنفرانسی ادامه پیدا می کند. ضمن این که وقتی شما چیزی را تکذیب می کنید کسانی که تکذیب را می بینند و اصل خبر را ندیده اند ، دوباره مراجعه می کنند تا ببینند اصل خبر چه بوده است.

نکته دیگر این که نمی دانم چرا اصولا ذهن جامعه، به پذیرش خبرهای منفی بیشتر علاقه مند است ،یعنی اگر شما از صبح تا شب اعلام کنید کسی فلان کار بزرگ را انجام داده یا اینجا فداکاری کرده، دیروز کلیه اش را اهدا کرده، امروز خون اهدا کرده، آنجا رفته زلزله زده ها را از زیر آوار بیرون آورده کسی آن قدر برایش مهم نیست که بگوییم "حیدری خیابان ورود ممنوع رفت".

گاهی ممکن است بعضی بگویند که این ورود ممنوع کوچک ترین خلافش بوده و مثلا این شش تا کار خلاف را هم انجام داده است! متاسفانه فضای جامعه ما هم این شرایط را خیلی می طلبد.

برای مقابله با این نوع روش ها و یا واکسینه کردن جامعه در مقابل شایعات چه باید کرد؟

بایدیک مقداری این فضا را بشکنیم. یعنی به نظر من اگر رسانه ها به سمت کار حرفه ای بروند بهتر می توان با این فضا مقابله کرد . از راه حرفه ای گری هم بهتر می توان نان در آورد و هم مخاطب را جذب کرد، تا این که بخواهیم از راه های غیر حرفه ای و تهمت و افترا و توهین کار کنیم.
ما می گوییم غیبت مذموم است و بالاتر از غیبت گناهی نیست، غیبت مثل خوردن گوشت برادر مرده آدم است. تهمت که مذموم تر از غیبت است چون در غیبت یک چیزی هست که باید نقل کنید اما در تهمت اصلا چیزی وجود ندارد اما آن موضوع را به فردی نسبت می دهند، پس گناهش سنگین تر است. فردی موضوعی را می سازد و اشاعه می دهد بعد هم یک عده که در بعضی رسانه ها، متاسفانه شبنامه نویسند و خبرنگار حرفه ای نیستند آن را در جامعه پراکنده می کنند.

خداوند می فرماید: " از راه درست برو و صادق باش، سعادتمند باش" نمیدانم چرا ما می خواهیم گاهی از راه کج برویم، دروغ بگوییم، غیبت کنیم و بعد هم سعادتمند شویم. اینها با هم اصلا قابل جمع نیستند.

در مورد شایعه ای که در مورد خود شما ساخته شد ،ماجرا چگونه آغاز و بعد بزرگ شد؟

کلید این ماجرا در سال 88 زده شد، با سفری که من به خارج کشور داشتم. یک سفر کاملا از قبل مشخص، با مرخصی رسمی سازمانی . تمام همکاران و مدیران سازمان از موضوع خبر داشتند و می دانستند من به سفر می روم و هیچ چیز عجیبی نبود ،اما من هنوز پایم به خارج نرسیده بود که موضوع خروج من از کشور مثل بمب ترکید به عنوان این که فلانی به خارج فرار کرده است بی آن که بپرسند دلیل من برای فرار از کشور چه می تواند باشد؟ به کجا؟ برای چه؟ من کجای دنیا می خواهم بروم که به اندازه ایران آرامش و راحتی و یا موقعیت و امکانات داشته باشم. اصلا من در بین 400 میلیون نفر آمریکایی دیده نمیشوم. چه قابلیتی برای آن جامعه دارم ؟ در ایران من برای خودم موقعیت دارم، شخصیت دارم، کار خوب، درآمد کافی و زندگی خوب دارم. اساسا اگر کسی مختصر عقلی برای من قائل باشد می تواند بفهمد که هیچ دلیلی برای فرار یا پناهنده شدن من به آمریکا نمی تواند وجود داشته باشد.

نکته ی بعدی این که بعد از بروز شایعه، مصاحبه کردم و گفتم آقا من مرخصی بودم و دارم برمی گردم به ایران، قبل از آن هم من خیلی سفر خارجی رفته بودم منتها هیچ کدام مثل آن سفر خاص صدا نکرده بود. نمی دانم چرا این سفر خاص چنین سر و صدایی کرد! من در دانشگاه بوردو در فرانسه مقطع دکترا مشغول تحصیل بودم از سه چهار سال قبل به آن جا مرتبا رفت و آمد می کردم، آخرین بارهم پارسال رفتم و از تز دکترای خود دفاع کردم. یک ماه هم آن جا بودم، بعد به ایران برگشتم و چند سفر دیگر خارجی هم رفتم و برگشتم.

ظاهرا شایعات راجع به شما تمامی ندارد؟

متاسفانه بله! الان هم مد شده هر کسی در این مملکت اختلاس می کند می گویند فلانی هم شریکش بوده! الان منتظرم ببینم نفر بعدی اختلاس چه کسی هست که من شریکش باشم! آقای امیر منصور آریا، اختلاس می کند من شریکشم! این خیلی عجیب است اگر من سوپرمن هم باشم وبه جای 24 ساعت 72 ساعت هم وقت داشته باشم علی القاعده نباید به این همه فعالیت برسم یعنی هر جا اختلاس می شود می گویند من شریکم نه، همه این شایعات از اساس دروغ است.

ظاهرا شایعه احضار شما هم به دادگاه درست نبوده؟

تا این لحظه که در خدمت شما هستم نه به دادستانی ای نه به هیچ ارگان دیگری و تحت هیچ عنوان، نه مطلع نه متهم و نه چیز دیگری، احضار نشده ام. سازمان صدا و سیما اتفاقا به این مسائل به شدت حساس است و از طرف حراست، بازرسی، مدیران سازمان هم تا به حال نه در حد یک تلفن و نه حتی در حد یک ابلاغیه و احضاریه، مورد سوال قرار نگرفتم.

زندگی و کار کاملا شفاف و مشخصی دارم، و این شایعات که مقدار زیادی ملک و املاک دارم، کارخانه دارم، سهام دار چند تا بانک هستم کاملابی اساس و بی ربط است ولی حالا چرا این فضاها ایجاد می شود نمی دانم شاید یکی از آسیب های شهرت همین باشد. اصولا شهرت با خودش آسیب به همراه دارد شاید هم کسانی که در برنامه های تلویزیونی هدف انتقادهای ما قرار می گیرند، دشمنی کنند.

 


+ نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,ساعت 21:23 توسط سجاد عبدلی |
پستری که مردم ایران را به فکر فرو میبرد...  <-PostCategory-> 

 

+ نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,ساعت 20:50 توسط سجاد عبدلی |
نشانه هایی برای خرد مندان...  <-PostCategory-> 

تصاویر عبادتگاهی رویایی در قلب یک دریاچه زیبا


رودخانه بلد در اسلوونی واقع شده و هر سال هزاران توریست نه تنها از اروپا بلکه حتی از قاره های دیگر به دیدن آن می روند
مهم ترین جاذبه آن یک جزیره کوچک و ساختمان هایی است که روی آن ساخته شده اند. جالب ترین ساختمان کلیسایی مربوط به قرن ۱۵ و برج ۵۲ متری آن است.
دیرینه شناسان نشانه هایی یافته اند که نشان می دهد در قرن ۱۱ قبل از میلاد انسان هایی در این جزیره زندگی می کرده اند. در قرون وسطی این جزیره پرستشگاهی برای مسیحیان بوده است. حدود ۱۲۴ قبر در آن وجود دارد که انسان ها از قرن ۹ تا قرن ۱۱ در آنها دفن شده اند.
رودخانه بلد هم از شهرت برخوردار است. در اطراف این رودخانه طبیعتی سرسبز وجود دارد. در این رودخانه چندبار مسابقات قهرمانی قایقرانی برگزار شده که توریست های زیادی برای دیدن آن به جزیره آمده اند



 

 

 

 

 

 

 

و این نشانه ایست برای خرد مندان...


+ نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,ساعت 20:38 توسط سجاد عبدلی |
ماهنامه فرهنگی اجتماعی سیاسی و تبلیغاتی وصل  <-PostCategory-> 
 

 

زوصل روی جوانان تمتعی بردار....

ماهنامه وصل هرماهه با ۶۰۰۰تیراژواقی چاپ و در سراسر استان اصفهان پخش میشود این ماهنامه پیرو حزب مخالف دولت هشتم و نهم است.از کلیه کسانی که از این وب دیدن مینمایند ضمن سپاسگذاری درخواست میگردد درصورتی که مایلید خبر و اطلاعات محلی خود را برای ما ارسال تا با نام خودتان چاپ و منتشر شود.

باتشکر سجاد عبدلی سر دبیر ماهنامه وصل.


+ نوشته شده در دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,ساعت 13:36 توسط سجاد عبدلی |
مطالب پيشين
» یک هشدار خطرناک
» امیر علی داداش منه که تو بیمارستان امام حسین 6 آذر 91 فوت شد
» اخبار روز یکشنبه 19 آذر
» خواص شلغم
» نمیشود به رهبری نامه نوشت وانتقاد کرد؟؟؟
» 12نشانه اینکه هنوز دهنت بو شیر میده...ازدواج نکنید...
» سخن سر دبیر در ماهنامه شماره جدید
» خواندن این پست به همه همشهریان اصفهانی علی الخصوص کسانی که کودکان زیر15بیمار دارند پیشنهاد میشود
» همایش شعر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان
» آثار تاریخی شرق اصفهان
» مرام یک بازیکن
» بازگشت مجری ممنوع الکار به شبکه بازار
» کمک علی دایی به مردم ورزقان
» کتاب مروج زنای با محارم به بازار آمد
» اینجا بدون من جایزه گرفت
» مراقب دشمنان رهبری باشید(رحیم مشایی)
» هاشمی رفسنجانی چرا؟؟
» نزدیکترن زن به اوبا ما دختری از شیراز است...+تصویر


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد


پيوندها


اخبار سیستان و بلوچستان شهر خبر مهدی هاشمی+عکس استقلالی ها قلعه نویی را از عزا در آوردند شرایط محیا شود خاتمی به میدان می آید هاشمی رمز انتخابات 91 را کلید زد محسن رضایی امضا کنندگان سوال از احمدی نژاد واکنش ایران به انتخاب اوباما قیمت طلا ونقره به روز قیمت خودرو عاقبت دختر بی گناه شیعه خانواده ای که .... ردیاب ماشین جلوپنجره اریو اریو زوتی z300 جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وصل نیوز و آدرسhttp://www.vaslnews.LXB.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

آمریکا
تبلیغات2
تیتر جدید ترین اخبار سیاسی
اخبار ورزشی وصل نیوز
تبلیغات
طنز نامه وصل نیوز
اخبار روز کشور در ماهنامه وصل
پزشکی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com