وصل نیوز
وصل نیوز

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار...
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
نويسندگان
سجاد عبدلی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 22436
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آخرین اخبار ماه با ذکر منبع  <-PostCategory-> 

وزارت صحت:

95 مرکز تداوی معتادین در کشور خدمات ارائه می کنند

1000000 معتاد در کشور وجود دارد

منبع : خبرگزاری آوا- کابل

  95 مرکز تداوی معتادین در کشور خدمات ارائه می کنند
وزارت صحت عامه اعلام کرد: یک مرکز تداوی معتادین با همکاری مالی و تخنیکی دفتر سازمان ملل متحد در مورد مواد مخدر و جرایم (UNODC)  در ساحه  کوته سنگی شهر کابل افتتاح شد

دوکتور ثریا دلیل وزیر صحت عامه در مراسم که بدین مناسبت تدویر یافته بود گفت که این مرکز با داشتن ۶۰ بستر، امکانات تداوی معتادین خفیف سراپا و خوابگاه  برای ۴۰ تن دیگری از استفاده کننده گان مواد مخدر را نیز دارد.

وزیر صحت عامه اضافه کرد:"پس از آمادگی معتادین از لحاظ روحی و روانی ، مراحل تداوی آن در این مرکز آغاز میگردد که در مدت ۴۵ روز جریان تداوی به یک شخص سالم و عاری از اعتیاد مبدل میگردد.

وزیر صحت عامه، در مورد فعالیت های آن وزارت در بخش تداوی معتادین معلومات داده گفت: به تعداد ۹۵ مرکز تداوی معتادین در کشور عرضه خدمات می نماید که در یک وقت ظرفیت تداوی بیش ۲۳۰۰ تن معتاد را دارد و به همین گونه ۲۰ مرکز تداوی معتادین و مراکز مشوره دهی روانی در شهر کابل فعالیت دارد.

همچنان وزیر صحت عامه خاطرنشان ساخت که در بوجه سال روان دو اعشاریه هفت میلیون دالر بخاطر تداوی معتادین اختصاص یافته بود که تا اکنون تقریباً تمام این بودجه از سوی این وزارت به مصرف رسیده است.

بر اساس  اطلاعیه وزارت صحت ،در این مراسم انجنیر ابراهیم اظهر معین وزارت مبارزه با مواد مخدر، نیز گشایش این مرکز را یک گام مثبت در تداوی معتادین تلقی نموده گفت که موجودیت مواد مخدر نه تنها یک تهدید جهانی است، بلکه خود مردم افغانستان قربانی آن متضرر می شوند و د رحال حاضر نزدیک به یک میلیون نفر در کشور معتاد می باشند.
.

به همینگونه در این مراسم آقای جان لوک نماینده دفتر سازمان ملل متحد در مورد مواد مخدر و جرایم (UNODC) و مایک لاین نماینده دفتر آی إن إل نیز پیرامون موضوع صحبت نموده و از تداوم همکاری شان با حکومت افغانستان در خصوص تداوی معتادین و مبارزه علیه مواد مخدر اطمینان دادند.

هفت شبه نظامی در عملیات نیروهای پولیس کشته شدند

منبع : خبرگزاری آوا، کابل

  هفت شبه نظامی در عملیات نیروهای پولیس کشته شدند
نیروهای پولیس ملی  در جریان ۲۴ ساعت گذشته چهار عملیات مشترک تصفیه یی را در همکاری با اردوی ملی ، امنیت ملی و نیروهای ائتلاف در مربوطات ولایت های کندز ، جوزجان ، کندهار و زابل راه اندازی نمودند.
در اطلاعیه وزارت داخله ضمن اعلام این خبر آمده است که  درنتیجه این عملیات ها هفت تن از اعضای شورشیان طالب کشته و سه تن دیگر بازداشت شدند .

اطلاعیه می افزاید: دراین عملیات ها مقداری جنگ افزار های سبک وسنگین به شمول  یک میل پیکا ، یک میل تفنگچه ، یک پایه مخابره ، سه فیر مرمی ثقیله ، ۱۹ حلقه ماین ، یک قبضه بمب دستی ، یک کیلوگرام مواد مخدر و سه عراده موتر سایکل نیز بدست نیروهای پولیس ملی افتاده است. 

منسوبان پولیس ملی دیروز ( ۹ قوس) دو حلقه ماین ضد وسایط را در مربوطات ولایت های میدان وردک و غزنی جاسازی شده بود، کشف و ازبین بردند

دبيرکل اتحاديه عرب:

راي مجمع عمومي بازتاييد تولد دولت فلسطين در سال 1947 است

منبع : خبرگزاری آوا- سرویس بین الملل

  محمود عباس

محمود عباس

دبیرکل اتحادیه عرب ارتقا جایگاه فلسطین به مقام دولت ناظر در سازمان ملل متحد با رای قاطع مجمع عمومی را باز تایید رای سازمان ملل به تشکیل دولت فلسطین در سال 1947 می داند. 

نبیل العربی در این رابطه می گوید: «آنچه دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اتفاق افتاد اهمیت تاریخی بسیاری دارد. رئیس جمهور عباس به درستی گفت که این رای حکم گواهی تولد دارد. اما می خواهم اضافه کنم که این رای بازگویی و تایید دوباره گواهی تولد 1947 است.»

دبیرکل اتحادیه عرب می افزاید: «دست کم در هفده سال گذشته، اسرائیل در انحراف مسیر جامعه بین المللی و شورای امنیت موفق بود و به جای تلاش برای از بین بردن نزاع و درگیری سعی در به اصطلاح مدیریت آن داشت. مدیریت نزاع و درگیری که می توانست هزاران سال ادامه یابد. آنچه امروز نیاز است زمانی محدود، دلیلی برای وقت تلف کردن نیست، برای پایان درگیری هاست.»

به گزارش واحد مرکزی خبر ایران، العربی استقرار سیستم ضد موشکی پاتریوت را در مرز ترکیه با توجه به شلیک موشک از سوریه مساله ای در حوزه تصمیم گیری دولت ترکیه دانسته و این کشور را در دفاع از خود محق می داند.

 

بان کی مون :

جنگ و خونریزی در سوریه به حد وحشتناکی رسیده است

منبع : خبرگزاری آوا- سرویس بین الملل

  جنگ و خونریزی در سوریه به حد وحشتناکی رسیده است
سرمنشی سازمان ملل طی سخنانی در جلسه غیررسمی مجمع عمومی سازمان ملل که برای بررسی بحران سوریه تشکیل شد، گفت: جنگ و خونریزی در سوریه به حد وحشتناکی رسیده است و ثبات منطقه خاورمیانه را تهدید می کند.
به گزارش ایرنا، بان کی مون که جمعه صبح به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل و در حضور هیات های کشورهای جهان سخن می گفت، اظهار داشت :حکومت سوریه و مخالفان بر شدت حملات خود افزوده اند، دو روز پیش حملات تروریستی در دمشق ده ها کشته بر جای گذاشت و حمله هوایی به یک دهکده به کشته شدن ده کودک منجر شد.

بان کی مون با تاکید بر اینکه کسانی که این اعمال را انجام می دهند باید پاسخگو باشند، اذعان کرد: ما قادر به ارزیابی دقیق تعداد تلفات نیستیم؛ اما مشخص است که ده ها هزار نفر کشته و زخمی شده اند. 

سرمنشی سازمان ملل هشدار داد: تحولات سوریه بر وضعیت منطقه تاثیر خطرناکی گذاشته است.

بان کی مون به مساله افزایش تعداد آوارگان سوری اشاره کرد و گفت: تعداد آوارگان سوری در کشورهای همسایه افزایش یافته و حتی هزارن نفر آن ها به شمال افریقا و اروپا رفته اند. 

وی تاکید کرد: راه حل نظامی به بحران سوریه پایان نداده بلکه به بدتر شدن وضعیت آن انجامیده و نتایج وخیمی برای منطقه به بار خواهد آورد.

وی تصریح کرد: گفتگوی سیاسی تنها راه ساختن سوریه ای پیشرفته و شکوفا خواهد بود و همه باید به این سو گام بردارند.

جلسه غیررسمی مجمع عمومی سازمان ملل که برای بررسی بحران سوریه تشکیل شده هنوز ادامه دارد و اخضر ابراهیمی در آن سخنرانی خواهد کرد.


ادامه مطلب...
 

۱۰ قوس ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۲

گزارش تصویری/ زادگاه میرزا کوچک خان، ولسوالی ماسوله در ولایت

منبع : خبرگزاری آوا ـ تهران

  گزارش تصویری/ زادگاه میرزا کوچک خان، ولسوالی ماسوله در ولایت

ماسوله در ۵۵ کیلومتری رشت در ولایت گیلان از ولایت های شمالی ایران قرار دارد. این شهر در ناحیه‌ای کوهستانی و جنگلی در دامنه‌ای صخره‌ای با وسعت 80 هزار جریب و ارتفاع ۱۰۵۰ متر از سطح دریای آزاد ساخته شده‌است. ماسوله در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی ولسوالی فومن و20 کیلومتری شهر ماکلوان قرار دارد و از غرب به خلخال، از شمال به ماسال و از جنوب به طارم محدود است.
 

***********************************************************************



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 10:51 توسط سجاد عبدلی |
مطالب پيشين
» یک هشدار خطرناک
» امیر علی داداش منه که تو بیمارستان امام حسین 6 آذر 91 فوت شد
» اخبار روز یکشنبه 19 آذر
» خواص شلغم
» نمیشود به رهبری نامه نوشت وانتقاد کرد؟؟؟
» 12نشانه اینکه هنوز دهنت بو شیر میده...ازدواج نکنید...
» سخن سر دبیر در ماهنامه شماره جدید
» خواندن این پست به همه همشهریان اصفهانی علی الخصوص کسانی که کودکان زیر15بیمار دارند پیشنهاد میشود
» همایش شعر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان
» آثار تاریخی شرق اصفهان
» مرام یک بازیکن
» بازگشت مجری ممنوع الکار به شبکه بازار
» کمک علی دایی به مردم ورزقان
» کتاب مروج زنای با محارم به بازار آمد
» اینجا بدون من جایزه گرفت
» مراقب دشمنان رهبری باشید(رحیم مشایی)
» هاشمی رفسنجانی چرا؟؟
» نزدیکترن زن به اوبا ما دختری از شیراز است...+تصویر





پيوندها


اخبار سیستان و بلوچستان شهر خبر مهدی هاشمی+عکس استقلالی ها قلعه نویی را از عزا در آوردند شرایط محیا شود خاتمی به میدان می آید هاشمی رمز انتخابات 91 را کلید زد محسن رضایی امضا کنندگان سوال از احمدی نژاد واکنش ایران به انتخاب اوباما قیمت طلا ونقره به روز قیمت خودرو عاقبت دختر بی گناه شیعه خانواده ای که .... ردیاب ماشین جلوپنجره اریو اریو زوتی z300 جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وصل نیوز و آدرسhttp://www.vaslnews.LXB.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

آمریکا
تبلیغات2
تیتر جدید ترین اخبار سیاسی
اخبار ورزشی وصل نیوز
تبلیغات
طنز نامه وصل نیوز
اخبار روز کشور در ماهنامه وصل
پزشکی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com