وصل نیوز
وصل نیوز

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار...
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
نويسندگان
سجاد عبدلی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 22441
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

  <-PostCategory-> 

 

برخی می‌خواهند با چانه‌زنی نظر خود را به ولایت تحمیل کنند

قم - خبرگزاری مهر: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با بیان اینکه برخی می‌خواهند با چانه‌زنی نظر خود را به ولایت تحمیل کنند، گفت: در نظام ولایی تقسیم اوامر رهبری به مولوی و ارشادی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دکتر عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در جمع فرماندهان، مدیران و پایوران سپاه علی بن ابی طالب(ع) در حسینیه ثارالله اظهار داشت: بعضی ها با چانه زنی می خواهند نظر خودشان را به ولایت تحمیل کنند، نمونه این افراد در طول تاریخ نیز بسیار است، محمد بن حنفیه برادر امام حسین(ع) آن زمان که حضرت می‌خواستند از مدینه به کوفه بروند ساعت های فراوان با ایشان نسبت به عدم رفتن به کوفه صحبت کرد تا امام را متقاعد نماید و این در حالی بود که حرکت امام به سمت کوفه تقدیری بود که به زنده ماندن دین خدا ختم می شد.

وی افزود: حسینی بودن یعنی نسبت به ولایت، وابستگی فکری و عملی داشتن و به دنبال تحمیل نظر نبودن، ولایت را برای خود نخواستن، بلکه خود را برای ولایت خواستن.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در 1372 سال قبل یعنی در دهه محرم سال 61 هجری قمری نهضتی با عنوان نهضت حسینی شروع شد که هرگز خاتمه نمی‌یابد، اظهار داشت: شاید جمله کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا نکته ای بر همین امر داشته باشد و شاید اصرار خداوند متعال و رسولش و ائمه معصومین(ع)  بر اینکه نهضت کربلا همواره زنده بماند، به همین جهت باشد که می دانستند با زنده نگهداشتن جریان کربلا، اسلام زنده می ماند.

وی با اشاره به سخنان آیت الله مشکینی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: ایشان تمام مستحبات اسلام را بررسی کردند و اعلام داشتند، راس تمام مستحبات زیارت امام حسین(ع) و بعد آن خدمت به مردم است.

وی افزود: بعضی از علمای ما ترک بی دلیل زیارت امام حسین(ع) را خلاف احتیاط می‌دانستند و زیارت ایشان برای یکبار در طول عمر انسان وجوب می‌دانستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: پیامبر(ص) می‌دانستند که عامل مبقیه اسلام قیام امام حسین(ع) است و به همین جهت در همان خردسالی امام حسین(ع)، فرمودند که حسین منی و انا من حسین.

وی گفت: یکی از راه های زنده ماندن نهضت حسینی همین مجالس عزاداری برای ایشان است که دشمن با توجه به همین امر نیز در تلاش است این مجالس را بی خاصیت و کم اهمیت نماید.

دشمن تلاش می‌کند بعد احساسی عاشورا را بزرگ کند

حاجی صادقی با بیان اینکه در بین دشمن مطرح شده که عاشورا  و مجالس عزاداری برای امام حسین(ع) را نمی توان از شیعه گرفت اما می‌توان بی خاصیت و یا کم خاصیتش کرد، اظهار داشت: شیوه دشمن در برابر این مسئله به این صورت است که تلاش می کند بعد احساسی عاشورا را بزرگ کند و بعد حماسی عاشورا را کمرنگ نماید.

وی ادامه داد: اقتضای پاسداری از نهضت حسینی این است که به بعد حماسی عاشورا پرداخته شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به برشمردن شاخصه‌های جبهه نهضت حسینی پرداخت و اظهار داشت: اولین شاخصه جبهه نهضت حسینی این است که حق تقدم دادن به دین خدا بر همه چیز که همین امر نیز باعث شد که حسین زنده بماند زیرا که همه چیزش را فدای دین اسلام کرد.

وی افزود: بعضی‌ها تا زمانی پیرو دین هستند که خرج و هزینه نداشته باشد.

حاجی صادقی گفت: اگر قبول داریم انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تولد جدید اسلام ناب بوده است، امروز هزینه انقلاب شدن، هزینه دین شدن است.

وی با بیان اینکه ولایتمداری دومین شاخص جبهه نهضت حسینی است، اظهار داشت: حسینیان می دانند که حاکمیت و اراده خدا در ولایت تجلی پیدا می کند و فرمانبری از ولایت، فرمانبری از خداست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با مقایسه حضرت ابوالفضل(ع) و محمد بن حنفیه اظهار داشت: ولایتمداری حضرت عباس(ع) باعث شد که به درجه ای برسد که امام حسین(ع) خطاب به او می فرماید: جانم به فدای تو ابوالفضل. هیچ کجا سراغ نداریم که علمدار کربلا سوالی از امام حسین(ع) کرده باشد.

وی با بیان اینکه سومین شاخص مقام تسلیم در برابر خداست، اظهار داشت: جبهه حسینی می گوید من اقدام می کنم اما نتیجه چه بشود، هر آنچه خدا بخواهد، خود را تسلیم امر الهی می داند و خود را هیچگاه طلبکار خدا نمی بیند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 11:4 توسط سجاد عبدلی |
مطالب پيشين
» یک هشدار خطرناک
» امیر علی داداش منه که تو بیمارستان امام حسین 6 آذر 91 فوت شد
» اخبار روز یکشنبه 19 آذر
» خواص شلغم
» نمیشود به رهبری نامه نوشت وانتقاد کرد؟؟؟
» 12نشانه اینکه هنوز دهنت بو شیر میده...ازدواج نکنید...
» سخن سر دبیر در ماهنامه شماره جدید
» خواندن این پست به همه همشهریان اصفهانی علی الخصوص کسانی که کودکان زیر15بیمار دارند پیشنهاد میشود
» همایش شعر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان
» آثار تاریخی شرق اصفهان
» مرام یک بازیکن
» بازگشت مجری ممنوع الکار به شبکه بازار
» کمک علی دایی به مردم ورزقان
» کتاب مروج زنای با محارم به بازار آمد
» اینجا بدون من جایزه گرفت
» مراقب دشمنان رهبری باشید(رحیم مشایی)
» هاشمی رفسنجانی چرا؟؟
» نزدیکترن زن به اوبا ما دختری از شیراز است...+تصویر





پيوندها


اخبار سیستان و بلوچستان شهر خبر مهدی هاشمی+عکس استقلالی ها قلعه نویی را از عزا در آوردند شرایط محیا شود خاتمی به میدان می آید هاشمی رمز انتخابات 91 را کلید زد محسن رضایی امضا کنندگان سوال از احمدی نژاد واکنش ایران به انتخاب اوباما قیمت طلا ونقره به روز قیمت خودرو عاقبت دختر بی گناه شیعه خانواده ای که .... ردیاب ماشین جلوپنجره اریو اریو زوتی z300 جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وصل نیوز و آدرسhttp://www.vaslnews.LXB.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

آمریکا
تبلیغات2
تیتر جدید ترین اخبار سیاسی
اخبار ورزشی وصل نیوز
تبلیغات
طنز نامه وصل نیوز
اخبار روز کشور در ماهنامه وصل
پزشکی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com